Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Tansiyon yükseldi kızlar
0
oy
351
göst.
25 Temmuz 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Sedef0663
(
56
puan)
sordu
Kızlar tansiyonum 14/ 10 daha sonra 14/9 da kaldı şimdi 13/8
Ayaklarım davul gibi doktotrum yarın sabah aç gel dedi doğum olurmu sizce 35 hafta
Gebelik haftası
35
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
2 Cevap
0
oy
25 Temmuz 2021
Sedef0663
(
56
puan)
cevapladı
Kızlarrr sorum yukarıda
25 Temmuz 2021
Serap berat merve
(
84
puan)
yorumladı
Canım herkezin yapısı bir değil ben 33 haftalıkken gittim kontrol oldum herşeyim normaldi ama korkudan tansiyonum yükseldi 16 lara çıktı doğuma alabiliriz deyip yatırmak istediler hastaneden kaçtım evime geldim şuan 36+3 günlük hamileyim 1 hafta sonra kontrol le gidecem kesin ameliyata alırlar demem o ki ben kendimi tanıyorum senin hangi durumlarda yükseliyo önü bilsen iyi olur
25 Temmuz 2021
Serap berat merve
(
84
puan)
yorumladı
Şişlik varsa gebelik zehirlenmesi olabilir büyük ihtimalle takibe alırlar 35 haftalık doğum yapanları çok okudum inşallah birşey olmaz sağ salim kucağını na alırsın inşallah
25 Temmuz 2021
Sedef0663
(
56
puan)
yorumladı
Benim ikiz bide zar zor bu güne geldim
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
25 Temmuz 2021
misafir
cevapladı
Benim tansiyonum 14-15 çıkıyor zaten hep ilkimi 42 haftalık doğurdum normal doğumla şimdi ikincim stabil çıktığında 12 görüyorum en düşük parol iç geçer ben bı parol alıyorum bitti
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
8
cevap
970
göst.
Arkadaşlar hamileliğin başından beri tansiyon ve protein kacagi var bugün tansiyonum yükseldi hastaneye yatırdılar
17 Ağustos 2020
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Ferideylmz
(
360
puan)
sordu
0
oy
5
cevap
399
göst.
Hcg değerim 450'den 457'ye çok az yükseldi, dış gebelik mi?
7 Haziran
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Gulafer66
(
4
puan)
sordu
beta_hcg
0
oy
2
cevap
192
göst.
Beta HCG değerim 512'den 1207'ye yükseldi, gebeliğim sağlıklı mı?
2 Haziran
Hamile Kalamama
kategorisinde
Kardelen_34
(
667
puan)
sordu
beta_hcg
gebelik
gebelik-bebek
0
oy
3
cevap
245
göst.
Beta hcg değerlerim 12-22 Mayıs arası böyle yükseldi, normal mi?
23 Mayıs
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Huda60_55-
(
82
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,547)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,878)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,400)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,869)
Hamilelikte Beslenme
(7,821)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,782)
Hamilelik Alışveriş
(10,861)
Hamile Kalamama
(16,581)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,350
soru
24,668,064
cevap
367,107
kullanıcı
...