0 oy
225 göst.
23 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (39 puan) sordu
36 haftalık hamileyim kızlar bu akşam ayak şişmesi yüzünden acile gittim doktor alttan muayene yaptı ve 2 cm açıklık gördü hastaneye gitmemi söyledi ama kendi doktorum izinde şuan kanama ağrı sancı yada nişan yok napmam gerekiyor bilemedim şuan hastaneye giysem mi yoksa sabahı beklesem mi
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 343 göst.
0 oy
3 cevap 374 göst.
22 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ay.gulll (71 puan) sordu
0 oy
8 cevap 558 göst.
23 Ocak 2023 Doğum kategorisinde Semo321 (6 puan) sordu

1,512,800 soru

24,673,931 cevap

367,430 kullanıcı

...