0 oy
569 göst.
23 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (127 puan) sordu
Biraz ateşim var 37.5 ve sol göğsüm aşırı acıyor nedenini bilmiyorum belim de çok ağrıyor sanki adet olucakmışım gibi çok kötüyüm doktora gitmedim covid testi yapıyorlar diye böylr olan var mı
Gebelik haftası 32

3 Cevap

0 oy
23 Temmuz 2021 (366 puan) cevapladı
Covid testinde bisey yok banada yapıldı..negatif çıktı bence acilen acile gidin ..Ateşiniz varmış gebelikte iyi değil ateş..
23 Temmuz 2021 (127 puan) yorumladı
Çok değil diye gitmedim canım gidryim vari teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
23 Temmuz 2021 (345 puan) cevapladı
Cnm bi acile git belin falan da agriyormus belki erken dogum olur gecmis olsun
23 Temmuz 2021 (127 puan) yorumladı
Haklısın canım çok önemsemedim az diye de
0 oy
23 Temmuz 2021 (414 puan) cevapladı
Bnde 31 hastalığım belim karnım çok ağrıdı dün geçti şükür erken doğum belirtisi olsa geçmez kanama olur bnm de dünden beri sol göğsüm çıkacak gni ağrıyor 
23 Temmuz 2021 (127 puan) yorumladı
Göğüs neden ağrıyor anlamıyorum hastayım çok kötü hissediyorum
23 Temmuz 2021 (414 puan) yorumladı
Gogusler Süt doluyor norml hassas

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 161 göst.
0 oy
2 cevap 485 göst.
26 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Gamze 731 (124 puan) sordu
0 oy
1 cevap 874 göst.
0 oy
7 cevap 526 göst.

1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...