0 oy
412 göst.
23 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (26 puan) sordu
Akademi hastanesine gidiyorum doktorlarınız ile ilgili bilgi verebilir misiniz Şanlıurfada olanlar

5 Cevap

0 oy
23 Temmuz 2021 (335 puan) cevapladı
Ben orda değilim ama ailem şanlıurfa da sizin için sorayım isterseniz
-Reklam-
0 oy
23 Temmuz 2021 (429 puan) cevapladı
Canım Cuma teker e gidiyrm ben yılların doktoru önceki iki çocuğumda da ona gittim şimdi de ona gidiyorum 
23 Temmuz 2021 (26 puan) yorumladı
Ben de h. Aydına  gidiyorum çok soru sorunca sanki kızıyor
0 oy
23 Temmuz 2021 (44 puan) cevapladı
Tuna akcal da çok iyi
0 oy
23 Temmuz 2021 (206 puan) cevapladı
Cnm ben kendim gidiyorum önceden Fatma Çetin pelite gidiyordum doktoru değiştirip Ayşe baza gidiyorum gayet iyi bı doktor ben seviyorum
0 oy
23 Temmuz 2021 (514 puan) cevapladı
Fatma hoca cumartesi çalışmıyor başta ona gidiyordum. Çocuğu var diye.. daha sonra Ayşe baza gitmeye başladım çokta memnunum çok güzel ilgileniyor ama hastası çok oluyor özellikle akçakaleden

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 296 göst.
0 oy
1 cevap 308 göst.
0 oy
5 cevap 838 göst.
25 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Meltem033 (255 puan) sordu

1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...