0 oy
309 göst.
23 Temmuz 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (13 puan) sordu
Merhabalar, 20 haftalık gebeyim kırmızı et tüketemiyorum. Normalde çok severek yerdim fakat hamilelikle beraber iğrendim. Canım dalak istedi yesem sıkıntı olur mu? Sakatat yenmesi pek önerilmiyor ama ilk defa dalak yemek istedim. Tecrübe edenler varsa cevap beklerim. Teşekkürler. 
Gebelik haftası 20
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,046 göst.
11 Aralık 2019 Hamilelikte Beslenme kategorisinde SelinGul (513 puan) sordu
0 oy
1 cevap 5,748 göst.
8 Mayıs 2018 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Sisim1 (286 puan) sordu
0 oy
5 cevap 605 göst.
0 oy
3 cevap 624 göst.

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...