0 oy
316 göst.
22 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,699 puan) sordu
Arkadaskar enfekxia 500 mg kullandim 1 hafta kurtaj oldum bos gebelikten doktorum bu ilaci onerdi kurtajdan sonra.fakat ilscin bitmesine  1 gun kala vajinanin heryerinde aglatacak sekilde kaşıntı baslsdi.doktor kontrolunde bahsettim mantar olmuşundur bu ilac bu yan etkiyi yapiyo dedi.bu ilaci kullanip mantar olan varmi?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 975 göst.
0 oy
1 cevap 399 göst.
4 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evnn0 (274 puan) sordu
0 oy
3 cevap 452 göst.
21 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mınık09 (77 puan) sordu

1,512,558 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...