Merhaba arkadaşlar 8 haftalık gebeyim cok nadir kasık ağrılarım var sizce olmasımı lazım olmamasımı bir türlü anlamadım herkeste nasıl oluyo bilmiyorum şimdiden cevaplar icin teşekkür ederim :)
Her insan farklidir. Ben hamilelik boyunca bir kere bile kasik agrisi yasamadim
21+5 iz oğlumla hala kasık ağrım oluyor doktorum normal dedi ama sen yine de kontrole gittiğinde doktoruna sor yine de canım ben seni yanlış yönlendirmek istemem
1,512,160 soru
24,665,709 cevap
366,966 kullanıcı