0 oy
403 göst.
22 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (24 puan) sordu
Mangalda az pismis kirmizi et yedim baya da yedim bi sorun olur mu internette yazan seylerden de korktum insaAllah bisey olmaz 
Gebelik haftası 33
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
22 Temmuz 2021 (356 puan) cevapladı
Aa pişmiş derken çok mu çiğdi kanlı yani
22 Temmuz 2021 (24 puan) yorumladı
Yani biraz biseg olurmu ki
22 Temmuz 2021 (450 puan) yorumladı
Aslaa cekmezzz iğrenç kanlı kanlı ne ya vampir misiniz biz pismisi zor yiyoruz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 406 göst.
22 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Melek066 (24 puan) sordu
0 oy
25 cevap 1,956 göst.
16 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bi mucizee (155 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,196 göst.
0 oy
6 cevap 1,245 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...