0 oy
209 göst.
21 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (28 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba 10 hafta 3 günlük gebeyim ve 11 ila 14 arası 2li tarama testi varmış gitsemmi ne işe yariyor mutlaka gitmelimiyim
Gebelik haftası 10
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 314 göst.
0 oy
4 cevap 409 göst.
0 oy
3 cevap 364 göst.
0 oy
0 cevap 245 göst.
19 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sem1221 (573 puan) sordu

1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...