0 oy
296 göst.
21 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (97 puan) sordu
Ben 31+5 te muayne oldum bebeğin kilosu 1750 boyu ise 40 cm dedi sizce iyimidir pazartesi yine gideceğim merak ediyorum kaç kilo olduğunu 
Gebelik haftası 34+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
21 Temmuz 2021 (1,572 puan) cevapladı
Bence iyi . Ben 30 da gittim 1800 dedi 32 ile uyumluymus ... önde gidiyor 2 hafta
-Reklam-
0 oy
21 Temmuz 2021 (61 puan) cevapladı
30+5 gittiğimde 1700 kilo 40cm dedi  doktorum 1 hafta önde dedi sizinki gayet uyumlu 3 hafta olmuş dahada almıştır bebiş:)

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 295 göst.
0 oy
0 cevap 191 göst.
0 oy
0 cevap 205 göst.
0 oy
2 cevap 511 göst.

1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...