0 oy
317 göst.
20 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (15 puan) sordu
10 gün sonra 2. Sezeryanim yakin zamnda genel anestezi olanlar neler yasdnz
Gebelik haftası 37+2

1 cevap

0 oy
20 Temmuz 2021 (154 puan) cevapladı
Gayet güzel gecti sadece uyandıgımda agrım cok oldu daha sonrası agrı kesicilerler gecti ama bana kalırsa spinal daha iyi en azindqn uyusuk oluyosun agrın olsada hissetmiyosun uyusuklugun gecene kadar genelde oldum spinalda :) 
20 Temmuz 2021 (15 puan) yorumladı
bnde spinal.oldum.sonradan kalan o bas agrisi tarif edilmez diye bu sefer genel olmk istyrm ama  cok mu agrili oluyor
21 Temmuz 2021 (154 puan) yorumladı
Dayanılmicak bi agrısi yok ama bas agrisina raziydım ben ttabi herkesm bünyesiyle alakalıda ola bilir .
22 Temmuz 2021 (15 puan) yorumladı
Hayirlisi olsn hakkmzda
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,126 göst.
0 oy
5 cevap 557 göst.
27 Kasım 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Meleklermmm (547 puan) sordu
0 oy
4 cevap 947 göst.
0 oy
5 cevap 938 göst.
3 Aralık 2018 Doğum kategorisinde Kadir efenin annesi (1,755 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...