0 oy
251 göst.
20 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (304 puan) sordu
Hastanede sezeryan sonrasi 2 defa lavman yapıldı simdi corba yiyorum hep yemek olarak yogurt kayısı hosafi falan corekotu ezmesi cayi rezene nesscafe su bi suru sivi alıyorum o halde kabizim ne yapmak lazm 

2 Cevap

0 oy
20 Temmuz 2021 (496 puan) cevapladı
Salata ye cnm.yesilik de kabızlığı iyi gelir kavun da iyi geliyor 
-Reklam-
0 oy
20 Temmuz 2021 (221 puan) cevapladı
Arada bir zeytin yağı kaşıkla

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 292 göst.
4 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Dlkvt (6 puan) sordu
0 oy
1 cevap 129 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde burcumasal (417 puan) sordu
0 oy
6 cevap 521 göst.
0 oy
1 cevap 296 göst.
28 Eylül 2021 Doğum kategorisinde mrve38 (468 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...