0 oy
592 göst.
19 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (223 puan) sordu
Buz aşeriyorum ve yiyorumda Bi sıkıntı olmaz değil mi 
Gebelik haftası 20

6 Cevap

0 oy
19 Temmuz 2021 (358 puan) cevapladı
Bi ara sakızla beraber buz yiyordum ama çok değil 3-4 tane. Sonra sadece bız yemeye başladım. Şu an boğazlarım tahriş oldu ve çok rahatsızlık veriyor uykumu bile etkiliyor 
-Reklam-
0 oy
19 Temmuz 2021 (615 puan) cevapladı
Aşırıya kacmadigin sürece sıkıntı olmaz canım.  
0 oy
19 Temmuz 2021 (123 puan) cevapladı
Bende yiyordum ama iyi değilmiş galiba 
0 oy
19 Temmuz 2021 (253 puan) cevapladı
Aman Allah korusun çocuk buz tutar nolur o zmn sakın yemeyin buz çok tehlikelidir tövbe tövbe
20 Temmuz 2021 (223 puan) yorumladı
Sen niye kendini bu kadar yırttın şimdi
0 oy
19 Temmuz 2021 (1,711 puan) cevapladı
Annem 30 yıl önce bana hamileyken buz asermis yemiste hep ne doğumda ne bende hiçbir sağlık sorunu yok çok şükür tabi aşırıya kaçmamak lazım diye düşünüyorum 
0 oy
19 Temmuz 2021 (177 puan) cevapladı
Sabahtan beri on meybuz yedim bişey olmz 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 101 göst.
25 Aralık 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda1404 (785 puan) sordu
–1 oy
10 cevap 694 göst.
0 oy
6 cevap 465 göst.
0 oy
11 cevap 683 göst.

1,512,512 soru

24,670,145 cevap

367,210 kullanıcı

...