Ben adanada yaşadığm halde terlemiyordum şimdi bursadaym 34 haftalık olduk soğuk soğuk ter döküyorum hiç bir şekilde klima bile fayda etmiyor anlamış değilim bende kime sorsam hamileliktendir bormak diyorlar...
1,512,675 soru
24,672,189 cevap
367,322 kullanıcı