0 oy
739 göst.
19 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (465 puan) sordu
37+2 dogum yaptim 4 gün oldu benim kanimdan kızıma enfeksiyon bulaşmış hastanede yatıyor serumla antibiyotikle temizliyorlar kac gunde çıkar hastaneden 
Gebelik haftası Dogum

3 Cevap

0 oy
19 Temmuz 2021 (595 puan) cevapladı
Bi arkadasimda 37 de sezeryan olmustu enfeksiyon kapmis bebek tam 7 gun kaldı şimdi 2 aylik hic durmuyo cadı Allah şifa versin 
19 Temmuz 2021 (465 puan) yorumladı
Amin insallah
-Reklam-
0 oy
19 Temmuz 2021 (1,711 puan) cevapladı
Rabbim şifa versin tez zamanda inşallah
19 Temmuz 2021 (465 puan) yorumladı
Amin insallah
0 oy
19 Temmuz 2021 (25 puan) cevapladı
Rabbim şifa versin tez zamanda kucağınıza almak nasip etsin bizimki 13 gün kaldı 
19 Temmuz 2021 (465 puan) yorumladı
Amin insallah

İlgili sorular

+1 oy
0 cevap 291 göst.
3 Mart 2024 Doğum kategorisinde Esrawww (633 puan) sordu
0 oy
4 cevap 744 göst.
0 oy
3 cevap 471 göst.
9 Aralık 2022 Doğum kategorisinde BuketNisa (17 puan) sordu
0 oy
5 cevap 477 göst.
30 Kasım 2022 Doğum kategorisinde Anneoldim (17 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,549 cevap

366,953 kullanıcı

...