0 oy
656 göst.
1 Kasım 2018 Doğum kategorisinde (297 puan) sordu

37.de fln alirlarmi ki, daha haftaya randevum ondan soramadim doktoruma ama cok korkuyooommm hemen gun gelse de dogursam :) 34un icindeym suam

7 Cevap

0 oy
1 Kasım 2018 (2,070 puan) cevapladı

Cnm 38 ila 39 arası alıyorlar sezeryanla

1 Kasım 2018 (82 puan) yorumladı
Tesekurler canm
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2018 (536 puan) cevapladı

38. Hafta icinde aliyorlar. Eger ozele gidiyorsan 39 um icimdede alabilirlse

1 Kasım 2018 (201 puan) yorumladı
39 haftada fln alıyorlar
1 Kasım 2018 (82 puan) yorumladı
Evt ozele gidiyorum bakalm ne dicek doktorum
0 oy
1 Kasım 2018 (1,384 puan) cevapladı

38+3'te doğum yaptım ben

1 Kasım 2018 (18 puan) yorumladı
Devlete mi gidiyorsun
1 Kasım 2018 (1,384 puan) yorumladı
Yok hayır özele gidiyorum
0 oy
1 Kasım 2018 (487 puan) cevapladı

Ozelde 39 haftada aliyolar cigerleri daha iyi gelişsin diye canım . Ama devleti bilmiyorum 

0 oy
1 Kasım 2018 (210 puan) cevapladı

Ben devlete gidiyorum dun randevum vardi 37+2 günlüğüm herşey normal olduğu halde 39.haftayi beklicez hatta birazda gecirelim dedi doktor haftaya tekrar kontrolüm var

0 oy
1 Kasım 2018 (1,550 puan) cevapladı

Hayirlisiyle ben 38+5te olicam insallah canim genelde 38 haftadan sonra aliolar ama doktorun buna muayene sonucu karar verio bisi gorurse daha erken yada daha gecte alabilir.

0 oy
1 Kasım 2018 (341 puan) cevapladı

Bende 34+2 yim bugün gittim Dr a aralık 1 veya ilki gibi alırım dedi sezeryan a iki hafta sonraya da randevu verdi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 318 göst.
0 oy
10 cevap 982 göst.
28 Ekim 2019 Doğum kategorisinde Mervekasa (150 puan) sordu
0 oy
7 cevap 616 göst.
8 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 49 merve (10 puan) sordu
0 oy
8 cevap 924 göst.
4 Nisan 2022 Doğum kategorisinde H.poyraz (6 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...