0 oy
428 göst.
18 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (324 puan) sordu
Slm hanımlar iki gündür iç camasirim da ıslaklık oluyor lavobadan çıktıktan sonra oluyor hep bu normalmi acaba ilk gebeliğim bilgim yok 
Gebelik haftası 20+3

4 Cevap

0 oy
18 Temmuz 2021 (116 puan) cevapladı
terliyo olabilirmisin havalar çok sıcak ondan dolayı oluyodur
18 Temmuz 2021 (324 puan) yorumladı
Ya aklıma öle geldi de yine de bı soruyum demiştim bilgim olmayinca
18 Temmuz 2021 (116 puan) yorumladı
Bende 19+2 yim bendede oluyo hava çok sıcak ondan olduğunu dusunuyorm 2kinci gebeligim
-Reklam-
0 oy
18 Temmuz 2021 (1,350 puan) cevapladı
Benimde oyle ama, sıcaktan oluyor, havalar cok sıcak
0 oy
18 Temmuz 2021 (272 puan) cevapladı
Yalniz olmamama sevindim :)) bende aynı şeyi yaşıyorum ama terliyorum farkındayım yinede evham yapıyorum 
18 Temmuz 2021 (324 puan) yorumladı
Valla bende sevindim :) korktum bir an terledigime eminim ama bilememiştim
0 oy
18 Temmuz 2021 (135 puan) cevapladı
Bndede var bn surekli degistiriyorum ic camasirimi ama birsemi varki baramdan sonra muayneye gittigimde soyleyecegim sicaktan oldugunuda dusunmuyorum acikcasi daha once hic boyle olmamisti gebelik oncesi yani gebelikten kaynaklaniyor olabilir belkide

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 662 göst.
0 oy
3 cevap 407 göst.
16 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Neyy (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 240 göst.

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...