Kızlar 39+6 haftalıgım dün geceden beri inanılmaz sancım var bıcak gibi gidiyo Dr gittim 1 parmak acıklık var dedi nst de sancım cıktı ama Dr acılma az diye eve yolladı bugün gene aynı öyle keskin bir agrı giriyor ki nefesim kesiliyor
Kızlarrrrrr nolur bişey diyin
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı