0 oy
710 göst.
1 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (55 puan) sordu

hangi folik asit daha iyi kullananlardan yorum bekliyorum

9 Cevap

0 oy
1 Kasım 2018 (854 puan) cevapladı

En iyisi hangisi bilmiyorum canım ama bn folidoce kullanıyorum doktorum onu tavsiye etti

1 Kasım 2018 (31 puan) yorumladı
Benim kide folicode diyorum Banada önerdi
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2018 (1,315 puan) cevapladı

İnfo folic combi iyi diye biliyorum ama ben şuan folibol kullanıyorum 

0 oy
1 Kasım 2018 (996 puan) cevapladı

Canim hepsi aynıdır ilaç sonuçta bileşikler aynı isim farklı ben folactive kullandım 

0 oy
1 Kasım 2018 (668 puan) cevapladı

Hangisi iyi bende bilmiyorum ama ilk bana folidays verdi sonra kan degerim düşük çıkınca onu degistirdi icinde demir de olan folik asit vercem dedi. Su anda elenatal kullanıyorum 

0 oy
1 Kasım 2018 (567 puan) cevapladı
Doktorum bana folica yazmıştı içinde B12 ve iyot da var . Zaten fiyatindanda anlaşılıyor bunun paketi 35 lira gebelikteen önce kendim kullanıyordum folbiol ismi 7 liraydi doktoruma söyleyince.hemen degsitrdi :)
0 oy
1 Kasım 2018 (69 puan) cevapladı

Folio diye de kullandim imom diye de kullandim imomu tavsiye ederim oda folik asit hemde vitamin bebege 

0 oy
1 Kasım 2018 (129 puan) cevapladı

Folifor iyi vücutta kullanılan aktif form var. 

0 oy
1 Kasım 2018 misafir cevapladı

Folidoce guzel diyebiliyorum

0 oy
1 Kasım 2018 (466 puan) cevapladı

Folbiol iyiydi

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 190 göst.
0 oy
16 cevap 882 göst.
17 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sare Talha (16 puan) sordu
0 oy
8 cevap 455 göst.
23 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebrarok (20 puan) sordu
0 oy
8 cevap 684 göst.
8 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tikitoktok (119 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,687 cevap

366,965 kullanıcı

...