0 oy
372 göst.
16 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (255 puan) sordu
Epidural doğum sonrası ağrı sızı yaşayanlar varmı ???

2 Cevap

0 oy
16 Temmuz 2021 (1,041 puan) cevapladı
Ben hiç yaşamadım sadece 2 gün biraz ağrı verdi 
-Reklam-
0 oy
16 Temmuz 2021 (487 puan) cevapladı
3. Gün ayağa kalktım fazla bi ağrım olmadı doktor belin çpk ağrıyacak demesine rağmen 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 648 göst.
0 oy
4 cevap 265 göst.
25 Ekim 2023 Doğum kategorisinde Giiz (42 puan) sordu
0 oy
2 cevap 386 göst.
13 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Legerin (145 puan) sordu
0 oy
3 cevap 401 göst.
11 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz Ada (433 puan) sordu

1,512,746 soru

24,673,307 cevap

367,390 kullanıcı

...