Arkdşlar 34 haftaya gircz karnımda yağ bezesi oluştu bebekler büyüdükçe sizce geçerim doktor sezeryan da alırım o yağ bezesini
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı