Gebelik testi yaptım negatif cıktı adet söktürücü kullandım adet olmadım sürekli ağrım var son 4 gündür kasıklarımı ve karnımda sık idrara gidiyorum normal mii
1,512,806 soru
24,674,036 cevap
367,433 kullanıcı