0 oy
526 göst.
16 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (208 puan) sordu
Kan değerimin biri yüksek ciktigi icin riskli gebeliğe gittim bugün bebekte bir sorun yok ama doktor emin olmak istiyorsan istersen göbekten su aldirabilirsin için rahat etsin diye dedi ivime korku düştü yaptirmalimiyim sizce 
Gebelik haftası 18+6

6 Cevap

0 oy
16 Temmuz 2021 (416 puan) cevapladı
Aldırma canım riskli Allah korusun bebeğin bişey olur
-Reklam-
0 oy
16 Temmuz 2021 (308 puan) cevapladı
Bu doktorlar da iyice şaşırmış. Sorun yoksa niye riskli bir işleme yönlendiriyor. Boşver karıştırma aklını. Onu genetik inceleme için yaptırtıyorlar. 
0 oy
16 Temmuz 2021 (81 puan) cevapladı
Bende karnimdan sivi aldirdim gözüktüğü gbi yada anlatilanlar kadar korkutucu yada riskli değil zaten o siviyi alana kadar ultarasyonla bebegi takp ediyolar yerini belirliyolar ultrasyonu cekmiyolar islem sonuna kadar benm aci esigim cok dusukdur ama gercekten acisiz bi islem.
0 oy
16 Temmuz 2021 (122 puan) cevapladı
Hayır aldırma göbekten sıvı aldırmak riskli düşük olabilir bebeğini riske atma
0 oy
16 Temmuz 2021 (137 puan) cevapladı
Benim arkadaşımda riskli demişlerdi o aldırmadı su çünkü bebeğin düşük riski oluyor bence aldırmayın o testlerde yüzde yüz doğruluk vermiyor hem rabbim verdiyse vardır bildiği
0 oy
16 Temmuz 2021 (2,349 puan) cevapladı
Bebekte sorun yok demiş ya gerek yok bence normal kontrollerini ihmal etme.

İlgili sorular

–1 oy
1 cevap 674 göst.
26 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Piya (51 puan) sordu
0 oy
20 cevap 2,301 göst.
27 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elif2509 (350 puan) sordu
0 oy
39 cevap 4,121 göst.
18 Haziran 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ayyldzhediye (75 puan) sordu
0 oy
7 cevap 640 göst.

1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...