Kızlar sonunda bende doğum yaptım şükürler olsun rabbime bu gün saat 18:10 da prensesime kavuştum normal olucaktı ama göbek kordonu boynuna dolandığı için sezeryan oldu darısı bekleyenlerin başına inşallah.
Amin inşallah Allah bebeğine sağlıklı hayırlı ömür versin canım
Amin canım. Hayırlı olsun :)
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı