Normal yastik kullanıyorum bos masraf cokta iyiyim
Arabamız yok yatarken de normal yastık kullanıyorum cokta rahat yatıyorum
Var ama kulanasim yok yorgani sikistiriom iki bacak arama mis gibi yatiom;))
1,512,391 soru
24,668,515 cevap
367,127 kullanıcı