Bende de 19'uncu haftadan sonra başladı bebek toplaniyordu kendine yer açıyormuş meger yavrum korkulacak bir şey değil
Ama yinede doktorunuza danışın içiniz rahat olsun
1,512,475 soru
24,669,626 cevap
367,188 kullanıcı