0 oy
138 göst.
14 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
Suan Ankara sehır hastanesinde sezaryan oldum ve 2.gunum burda dogum yapacak arkadaşlara da hıc tavsiye etmiyorum resmen gavur eli burası ne bısey sorabılıyor ne bir yardım ısteyebiliyorsunuz saat 6da ameliyat girişim yapıldı telefonuma kadar almadılar oglen 2ye kadar bekledim esim annem kafayı yediler saat 3de haber etmıs ler odasına aldık diye burası son teknoloji bir hastane evet ama kat hemsıreleri gavur bıldıgınız gavur anestezi uzmanı ki guya uzman 7kere belime ıgne batırdı da bulamadı ben buraya yazdım arkadaşlar amacım su burda bu hastane hakkında hep guzel yazılıyordu kandım cekmedıgim eziyet kalmadı Allah dogum yapacak herkese yardım etsin buraya da kımseyı düşürmesin. 
Gebelik haftası 39.
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 220 göst.
14 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Eymenayberk (11 puan) sordu
0 oy
6 cevap 551 göst.
14 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Eymenayberk (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 166 göst.
14 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Eymenayberk (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 192 göst.

1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...