0 oy
688 göst.
14 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (60 puan) sordu
Malesef havalar çok sıcak evdeyim sürekli ama çok terliyorum buzlu suya verdim kendimi ama bebeğe bi zararı var mıdır acaba
Gebelik haftası 18

8 Cevap

+1 oy
14 Temmuz 2021 (614 puan) cevapladı
Hiç-bir zararı yok kuzum yediğin içtiğin şeyler direk bebeğe temas etmiyor senden besleniyor sadece
-Reklam-
0 oy
14 Temmuz 2021 (632 puan) cevapladı
Bebeye zararı olmaz ama yinede dikkat et kendi boğazında agramasin bende dolabdan içiyorum ama çok soğuk icmektenn korkuyorum malum ilaç felanda kulanamiyoruz
0 oy
14 Temmuz 2021 (799 puan) cevapladı
Benimde sürekli midem yanıyor o yüzden sürekli soğuk şeyler yiyip içiyorum bir sorun olmuyor
0 oy
14 Temmuz 2021 (289 puan) cevapladı
Valla canım ben kola şişesini su doldurup dolaba atıyorum kesip kırıp yiyorum hepsini
14 Temmuz 2021 (1,352 puan) yorumladı
Bende kendime bardakta buzlar hazirliyorum kıtır kıtır yiyorum :)))
0 oy
14 Temmuz 2021 (1,267 puan) cevapladı
Zarari olur mu bilmiyorum ama fazla soğuk içme. 
0 oy
14 Temmuz 2021 (414 puan) cevapladı
Bnde hep soğuk su içiyorum napm bu sıcakta ılık su içilmiyor 
0 oy
14 Temmuz 2021 (1,139 puan) cevapladı

ben çatur çutur buz yıyorum. ya kış yedıgım ıcın alıskınım bogaz agrım olmuyor. ıcebılırsın sorun olmaz. bebek usumez yanı::)

0 oy
14 Temmuz 2021 (1,352 puan) cevapladı
Bence çok aşırı buz yer oldum bu aralar 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 564 göst.
0 oy
7 cevap 877 göst.
0 oy
3 cevap 453 göst.
13 Şubat 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde NF14 (29 puan) sordu
0 oy
14 cevap 1,533 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...