ben çatur çutur buz yıyorum. ya kış yedıgım ıcın alıskınım bogaz agrım olmuyor. ıcebılırsın sorun olmaz. bebek usumez yanı:
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı