0 oy
523 göst.
13 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (3 puan) sordu
ESSelamü Aleyküm hanımlar.39+0 gebelik haftasındayım. Bugün sabahtan itibaren azar azar kahverengi akıntı gelmeye başladı. Bu nişan ya da doğumun başlamak üzere olduğunun belirtisi olabilir mi?
Gebelik haftası 39+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
13 Temmuz 2021 (2,254 puan) cevapladı
Evet canım doğumun başlamış Rabbım bi avazda kurtarsın inşallah 
13 Temmuz 2021 (3 puan) yorumladı
Amin İnşaAllah.  Çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
13 Temmuz 2021 (46 puan) cevapladı
Bende 39+1 günlük gebeyim canım bende hala ne bi leke ne bi su hiç bisey gelmedi seninki nişan yada doğum belirtisi olabilir belki.
13 Temmuz 2021 (3 puan) yorumladı
Rabbim yardımcınız olsun. Çok kolay doğumlar olsun hepimize inşaAllah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,021 göst.
2 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Kbr57 (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 530 göst.
0 oy
2 cevap 2,082 göst.
30 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Plasiyer5464394 (4 puan) sordu
0 oy
2 cevap 489 göst.
13 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Arzu571 (3 puan) sordu

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...