0 oy
167 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Hanımlar 6 haftalığım karnım belim çok ağrıyor normal midir acaba? Kanamam olmadığı için bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama sizin de böyle miydi?
Gebelik haftası 6

1 cevap

0 oy
13 Temmuz 2021 (126 puan) cevapladı
Cnm bende 6+3 haftamdayim bugün doktordan geldim kanaman olmadimca sorun değil normal dedi vücut  değişime ugruyo rahim buyuyo reaksiyon veriyor dedi
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,677 soru

24,672,212 cevap

367,324 kullanıcı

...