0 oy
200 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu
Kızlar folik asit kullanan var mi ben folidoce kullanıyorum. Saat kaçta içiyorsunuz ben sabah kullanıyorum mide bulantımı çoğaltıyor. Akşam kullanan var mi acaba.
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
13 Temmuz 2021 (390 puan) cevapladı
Ben vfolic kullanıyorum 29 haftalığiz. Tok karnına.
13 Temmuz 2021 (7 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
13 Temmuz 2021 (3,770 puan) cevapladı
Ben akşam alıyordum. Aktif folic iod 12 kullanmıştım hiç bulantı yapmamıştı 
13 Temmuz 2021 (7 puan) yorumladı
Saolun teşekkürler :)

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 504 göst.
0 oy
1 cevap 243 göst.
26 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Habibe Karaca (25 puan) sordu
0 oy
12 cevap 919 göst.
0 oy
3 cevap 436 göst.

1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...