0 oy
1,301 göst.
13 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,327 puan) sordu
kizlar az once ayahim kaydi 2 3 basamak merdivenden dustum popimun ustune 9+2 hamileyim 
Gebelik haftası 9+2

11 Cevap

0 oy
13 Temmuz 2021 (870 puan) cevapladı
Bir şey olmayabilir ama yine de bir doktora gorunseniz içiniz rahat eder.gecmis olsun .

Annem bana hamileyken popo üstü 3-5 basamak inmiş ..yine de tedbir iyidir 
-Reklam-
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,711 puan) cevapladı
Bunu doktorunuza danışmanız gerekir 
0 oy
13 Temmuz 2021 (2,013 puan) cevapladı
Valla bende geçen düştüm kanama agrı olmayınca gitmedim  suan da bişey yok yani kanama sancı olursa durma ztn  14 haftadayim bende
22 Temmuz 2021 (515 puan) yorumladı
Bişey olmadı dimi bebeğine bende düştüm 15 teyim şuan
0 oy
13 Temmuz 2021 (433 puan) cevapladı
Canım kanaman yoksa bisey olmaz ama yine de doktoruna git 
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,572 puan) cevapladı
Allah korusun biz bilemeyiz ki sen kendini bilcen dua et bisey olmaz 
13 Temmuz 2021 (1,327 puan) yorumladı
insallah :(
0 oy
13 Temmuz 2021 (2,038 puan) cevapladı
Agri kanama vs birsey var mi canim 
13 Temmuz 2021 (1,327 puan) yorumladı
canim zaten bir haftadir kahve leklenmem vsrdi o devam rdiyor ayni sekilde onun hsricinde agri vs yok
13 Temmuz 2021 (2,038 puan) yorumladı
O zaman icini ferah tut canim birsey olmamıştır insallah doktorun da telefonu varsa ara durumu anlat şunlar varsa gel der muhtemelen
13 Temmuz 2021 (1,327 puan) yorumladı
malesef yok istedim hastalara vermiyor numarasini insallah bi problem olmaz
13 Temmuz 2021 (2,038 puan) yorumladı
Hastaneyi ara canim
13 Temmuz 2021 (1,327 puan) yorumladı
deneyim tesekkurler
0 oy
13 Temmuz 2021 (1,100 puan) cevapladı
O haftalarda bende merdivenler den iki üç basamak düştüm . Çok şükür birşey olmadı ağrı kanamn fln yoksa birşey olmaz inşallah
13 Temmuz 2021 (1,327 puan) yorumladı
zaten bir haftadir lekelenmem vsr canim onun hariicince bisey yok
13 Temmuz 2021 (1,100 puan) yorumladı
O zmn birşey olmaz canım
0 oy
13 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Bende iki kere düşmüştüm haftası biraz daha büyüktü bişey olmadı çok şükür oğlum sağlıklı doğdu
0 oy
13 Temmuz 2021 (2,167 puan) cevapladı
Canim birsey olmaz ama yinede doktoruna gitmelisin düştüğünü söyleyip baktirman cok daha iyi olur
0 oy
13 Temmuz 2021 (2,167 puan) cevapladı
CCanim birsey olmaz ama yinede doktoruna gitmelisin düştüğünü söyleyip baktirman cok daha iyi olur
0 oy
13 Temmuz 2021 (854 puan) cevapladı

Bende dun dustum 7 haftaligim  bide kucagimda 7 aylik BEBEKLE dustum karnimda belimde agri oldu gittim bisey yok dedi şükürler olsun ilk hamileligimde 3 ayliktim yine dustum rabbim yine korudu iyice sakarim hamileliklerde :D

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 614 göst.
0 oy
4 cevap 682 göst.
0 oy
6 cevap 596 göst.

1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...