0 oy
490 göst.
13 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (38 puan) sordu
Kızlar 39 haftadayiz bebeğim çok hareketli  nst de bı sancı çıktı ve Dr suyunun fazla olduğunu söyledi bir de karnımın alt kısmında ağrı var yürürken zorluyo  doğum yakinmidir
Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
13 Temmuz 2021 (86 puan) cevapladı
Bnce yakın cnm bnimde öyle olmuştu hafif kasılma ile gittim sancım bir anda arttı hastanede gece kendi sancımı çktm sabahtan öğlene kdrda suni cktim olmadı 3 cm açıklık tan fazlası olmadı sezeryan oldum 
-Reklam-
0 oy
6 Ağustos 2021 (65 puan) cevapladı
Bende suan 39 haftadayim sancim cikiyordu nst de suandada leke geldi ara ara kasilma sertlesme agrim oluyor ondan sonrada leke gordum suanda bekliyorum ins en kisa zamanda dogum olur

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 603 göst.
0 oy
6 cevap 381 göst.
25 Eylül 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Esra8 (143 puan) sordu
0 oy
4 cevap 444 göst.

1,512,555 soru

24,670,776 cevap

367,240 kullanıcı

...