0 oy
304 göst.
12 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,089 puan) sordu
30+3yim bugün rahmimim sol tarafında ağrı var her iki tarafta da doluluk sanki şiş. Bu durumu yaşayan varmı ? Acaba bebeğin agirligi arttigi için mi ağrı oluyor 
Gebelik haftası 31

1 cevap

0 oy
12 Temmuz 2021 (105 puan) cevapladı
Benimde öyle özellik le sabah uyanınca çatı kemiklerim çok feci
13 Temmuz 2021 (1,089 puan) yorumladı
Normal demek benim halen ağrıyor bugün acaba agriyi hafifletmek için bir şeyler varmidir
13 Temmuz 2021 (105 puan) yorumladı
Sanmam yani
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 434 göst.
30 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Defos (17 puan) sordu
0 oy
1 cevap 319 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde EceninAnnesii (268 puan) sordu
0 oy
2 cevap 418 göst.
0 oy
1 cevap 227 göst.
26 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ummur (71 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...