Herhalde olsa benm ilk kızım nane doğardi :D benim kadar yiyen yoktur onu. Midem çok bulandırdı 12 defa istifra ettiğmi bilirim günde. O çok iyi gelirdi. Kendim bulmuştum kimse de demedi. şuan 2 yasnda tam bir şeker yeme hastası. Bu hamilelgm de öldürsen ağzıma sokmam onu öyle ki igrenyrm.
1,512,601 soru
24,671,204 cevap
367,272 kullanıcı