0 oy
427 göst.
12 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (128 puan) sordu
34+2 haftalık hamileyim dün kontrölde oldum. Bebeğin kalp atışı 170 söyledi doktor ama korkma dedi 180e kadar normal bide NAVİTAS iyne damar yolu ile onu yazdı.

Korkmalımıyım kimin başına geldi?( 
Gebelik haftası 34+2

1 cevap

0 oy
18 Temmuz 2021 (5 puan) cevapladı
Salam bacı bebeyiniz kizmi  

Bu arada korkma dokdor doğru soyluyo bütün dokdurlar elə deyir 180kimi normaldı  ağrın sızın yoksa axıntıya dikkat et ağ parça qoy bax  inseAllah birşey olmaz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 857 göst.
0 oy
0 cevap 137 göst.
19 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kader belgin (27 puan) sordu
0 oy
1 cevap 491 göst.

1,512,338 soru

24,667,956 cevap

367,096 kullanıcı

...