0 oy
705 göst.
2 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan) sordu

3ozel dr bana kız dedi elbette sağlıkla olması tek dileğim...merakettigim şu ilk bastan beri erkek hissediyorum ve rüyamda erkek bebek gördüm budurumda olanlar oldumu annelerimi bilir dr bilir

Gebelik haftası 19

4 Cevap

0 oy
2 Haziran 2018 (414 puan) cevapladı

Bende 19 haftalığım bi erkek bi kız denildi kız istememe rağmen erkek hissediyorum bugün dr ye gitcem artık kesin öğrenirim

-Reklam-
0 oy
2 Haziran 2018 (1,470 puan) cevapladı

Bende senin qibiyim erkek hissediyorum kendimi kiza hic alistiramadim nednse ruyamdada surekli erkek bebegim olduqunu qoruyorum ben henuz cinsiyetini ogrenemedim ama senin ki 3 dr teyit etmis bilimsel olarak kanitlanmis gibi bisey yani zorlamanin anlami yok malesef bazi kadinlar hissedebiliyo elbette ama tutmayaninda cok oluyor rabbim hayirli evlat versn saglikla insallah 

0 oy
2 Haziran 2018 (741 puan) cevapladı

hayır doktor bilir.

0 oy
2 Haziran 2018 (224 puan) cevapladı

Bende kiz hissediyodum hep ama doktor erkek dedi o yüzden senin hissettiğin değil doktorun dediği 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,772 göst.
0 oy
20 cevap 1,622 göst.
0 oy
2 cevap 410 göst.
0 oy
3 cevap 350 göst.

1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...