38 haftalığım ne zamandır ishalim bebeğimde 33 te dönmüştü ama ne sancı var ne açılma
İshal doğum belirtisi diyorlar ama bilmiyorum ben doğuramadım
1,512,592 soru
24,671,167 cevap
367,270 kullanıcı