0 oy
1,230 göst.
9 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (7 puan) sordu
Sezeryanla doğum yaptım bebeğim solunum sıkıntısı yüzünden entübe uyutuyorlar 5 gündür yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilirmi lütfen.bide duanizi esirgemeyin lütfen
Gebelik haftası 36

4 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2021 (386 puan) cevapladı
gecmis olsun cnm allah yardimciniz olsun umarim biran once bebeyini kucagina alirsin benimde arkadasimi yatirdilar 33 haftalik cok kotu kanamasi var doguma alacaklar ne olacak bilmiyorum allah hepimizin yardimcisi olsun bizi evlatlarimizla sinamasin insallah :(
9 Temmuz 2021 (7 puan) yorumladı
Amin inşallah çok zor durum ondan ayrı kalmak  inanin
9 Temmuz 2021 (386 puan) yorumladı
allah sabir versin cnm
24 Ekim 2021 (32 puan) yorumladı
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki. 36+1'de doğum yaptım.  Benim bebeğim de küvezde. Kıyafetlerini koklayıp ağlama nöbeti geçirdiğim oldu kaç defa
26 Kasım 2024 (132 puan) yorumladı
Şuan ne durumda
-Reklam-
0 oy
11 Ekim 2021 (511 puan) cevapladı
Bende 34 4 sezaryan oldum bebeğim küvezde şuan biraz oksijen siz kalmış bende Bekliyorum sağ salim tez zamanda sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin Rabbim
0 oy
11 Ekim 2021 (101 puan) cevapladı
Benim de 35+4 doğdu solunum sıkıntısı vardı entube edildi 16 gün kaldı kuvezde çok şükür çıktı şimdi 2.5 yaşında merak etme gelecek yanına en kısa sürede inşallah moralini yüksek tut süt yolla bebise sağlıkla gelsin inşallah 
0 oy
11 Ekim 2021 (594 puan) cevapladı
Rabbım yardımcınız olsun güç kuvvet versin bebeğine iyi düşün iyi olsun annesi daha küçük bebisler bile yaşıyor Rabbım ne derse o . Neden erken dogum yaptın riskli miydi gebelgiin

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 742 göst.
25 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Hasreteren45 (1,896 puan) sordu
0 oy
14 cevap 2,479 göst.
0 oy
2 cevap 946 göst.
0 oy
12 cevap 1,987 göst.
31 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Merveninmucizesi00 (5 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...