0 oy
304 göst.
9 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (588 puan) sordu
Daha önce de post açmıştım bu konuyla ilgili.  Su gibi birşeyler geliyor diye.  14+5 teyim dün doktora gittim rahim ağzımın tamamen kapalı olduğunu şu olmadığını söyledi ama bana test vesaire yapmadı.  Bugün birkaç kez geldi acaba idrar da ben mi farketmiyorum diye düşündüm.  Bu arada ayaktayken hiç gelmiyor yattığım zaman oluyor.  
Gebelik haftası 14+5

2 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2021 (22 puan) cevapladı
Ben de 17 haftalığım bende de oluyor , bacaklarımdan akmıyor ama bianda çamaşırım çok ıslanıyor su gbi, kontrole gidemedim daha bende merak ediyorum
9 Temmuz 2021 (588 puan) yorumladı
Ben daha dün gittim doktor bişey yok dedi ama bu şu ne korkuyorum birşey olursa diye
9 Temmuz 2021 (22 puan) yorumladı
Korkmayın ozaman bı sıkıntı varsa ultrason da gözüküyor zaten su sızıntısı bile belli oluyor ,renksiz akıntı filan demekki dönemsel demekki vücudumuz da tuhaf birsuru şey oluyor bu dönemde
9 Temmuz 2021 (588 puan) yorumladı
Gerçekten siz böyle söyleyince rahatladım biraz.
-Reklam-
0 oy
9 Temmuz 2021 (456 puan) cevapladı
Rahimde açıklık yada yumuşaklık yoksa su sızıntısı olmaz diye biliyorum ama yinede içiniz rahat etsin isterseniz Eczaneden turnusol kağıdı alın ve kullanın bebeğin suyu olup olmadığını anlarsınız. 
9 Temmuz 2021 (588 puan) yorumladı
İlk defa duyuyorum böyle birşey.  Araştırayım.  Teşekkür ederim

İlgili sorular


1,512,228 soru

24,666,599 cevap

367,016 kullanıcı

...