0 oy
184 göst.
9 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
Kızlar sizce doğum belden uyuşturmalı mı yoksa komple bayıltmalı mı 
Gebelik haftası 35+0

2 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2021 (991 puan) cevapladı
Bence normali en iyisi vallahi
-Reklam-
0 oy
9 Temmuz 2021 (7,370 puan) cevapladı
Komple de ayılmak zor oluyormuş 

Birde vücut fazla narkoz a maruz  kalıyor 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...