0 oy
568 göst.
9 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (258 puan) sordu
Göbeğim  2 haftadir cok kaşınıyor  nemlendiriyorumda arada ne surersem surim yada surmeyim cok kasiniyor dayanamiyorum kasiyorum catlak falanda yok neden olablr .
Gebelik haftası 25

5 Cevap

0 oy
9 Temmuz 2021 (566 puan) cevapladı
Catlayacagi için kaşınıyor siz asla nemsiz birakmayin
-Reklam-
0 oy
9 Temmuz 2021 (635 puan) cevapladı
Valla benimde öyle sadece bi tarafı cok kaşinıyo 
0 oy
9 Temmuz 2021 (1,100 puan) cevapladı
Benimde öyle başladı zaten ilk kaşıntı deri soyulması sonra şu an hafif çatlağım var inşallah cogalmaz.  Diye dua ediyorum :)
9 Temmuz 2021 (258 puan) yorumladı
Ins :)
0 oy
9 Temmuz 2021 (2,349 puan) cevapladı
Görünmese de çatlak başlangıcıdir bende de asuri kaşıntı vsrdi bioil aldim şuan rahatım.
9 Temmuz 2021 (258 puan) yorumladı
Bioil nedr
9 Temmuz 2021 (2,349 puan) yorumladı
Çatlak karşıtı krem canm eczaneden aldm ben ama nette indirimde bak istersen
0 oy
9 Temmuz 2021 (1,711 puan) cevapladı
Nemlendirmek için hindistan cevizi yağı denediniz mi
9 Temmuz 2021 (258 puan) yorumladı
Yok denemedim ama denerim .insallah tsk ederm

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 129 göst.
23 Nisan Hamilelikte Güzellik kategorisinde Gamzeli bahar (3,111 puan) sordu
0 oy
0 cevap 139 göst.
26 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Namazova (344 puan) sordu
0 oy
4 cevap 456 göst.
0 oy
8 cevap 435 göst.
12 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nd_mr (221 puan) sordu

1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...