0 oy
318 göst.
8 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (270 puan) sordu
Iyi geceler aklima cok takiliyor pazartesi allah nasip ederse sezeryan olacagim 39 +3 olucak insallah ama oksopar igne kullaniyorum ve doktorum bana bir gün önceden birak dedi kanama cok olurmu bilgi verirmisiniz lütfen 
Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
8 Temmuz 2021 (72 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende sabah giriceö sezeryana dün bıraktım vurulmayı 1 gün önceden bırakmış oldum yani 
-Reklam-
0 oy
8 Temmuz 2021 (35 puan) cevapladı
Canm benim arkadşlarm kullndı bir hafta öncesi brktrdlar bnde kullnyrm şuan bnda bir hafta öncsi brkcaz dedi senin biraz garip olmuş birgün öncesi

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,332 göst.
25 Haziran 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde HZ (207 puan) sordu
0 oy
2 cevap 255 göst.

1,512,432 soru

24,669,069 cevap

367,158 kullanıcı

...