0 oy
161 göst.
8 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
Kasıklarımda karnımda çok ağrı vardı ve çok sertti lavobaya gittiğimde gazozu sallayıp açınca nasıl fışkırıyorsa o şekilde idrar boşaldı Bi sıkıntı olur mu(16 haftalık gebeyim) 
Gebelik haftası 16

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 411 göst.

1,512,529 soru

24,670,385 cevap

367,219 kullanıcı

...