0 oy
276 göst.
8 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde (36 puan) sordu
Bende pko oldugun soyledı doktor klomen verdi 3 tane yumurta in buyudugunu soyledı gun asırı ılıskı dedı adet olursa gel olmazsan yine gel dedi adet normaldede gec oluyorsa 15 gun bile gec oldugu oldu simdi kac gun beklemelıyım yani kac gun gecikmesını beklıyım doktora gıdıcegım ıcjn soruyorum kacıncu gunde gitmeliyim doktora 

1 cevap

0 oy
8 Temmuz 2021 misafir cevapladı
Durumunuz karışık ben bilmiyorum biraz yazsınlar diye yazdım :))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 440 göst.
0 oy
2 cevap 315 göst.
0 oy
7 cevap 788 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...