0 oy
182 göst.
8 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (137 puan) sordu
Kizlar rahim atonisi yaşayan oldumu 2 dogumumdada da kabusu yaşadım suan 3 .gebelik gunlerim yaklaştıkça çok korkuyorum bi doktor masada kalırsın dedi diyeri olada bilir olmaya da bilir dedi çok korkuyorum 
Gebelik haftası 31

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 194 göst.
16 Ocak 2021 Doğum kategorisinde Yebruu (343 puan) sordu
0 oy
1 cevap 383 göst.
0 oy
4 cevap 492 göst.

1,512,559 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...