0 oy
156 göst.
8 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (22 puan) sordu
38 haftaligim bebek inmiş ama tam değil yani normal doğum için olmadi alırız ameliyatla dedi doktor sizin böyle olan varmi anneler inermi sizce 
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 376 göst.
8 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Muberratorun (22 puan) sordu
0 oy
3 cevap 392 göst.
8 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Muberratorun (22 puan) sordu

1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...