0 oy
314 göst.
8 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (22 puan) sordu
Merhaba ben 2 haftalık Ken hamile olduğumu bilmeden kafa tomografi ve ağrı kesici iğne aldım Bir şey olurmu doktor alman gerekiyor yada düşebilir diye olumsuz yönde konuştu bu konuda bilgisi olan yada yaşayan varmı
Gebelik haftası 3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 950 göst.
0 oy
5 cevap 582 göst.
28 Şubat 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Busraayrt (23 puan) sordu
0 oy
1 cevap 349 göst.
0 oy
6 cevap 626 göst.

1,512,566 soru

24,670,901 cevap

367,252 kullanıcı

...