0 oy
485 göst.
7 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
Arkadaşlar dahaa önce doğum evinde doğum yapanlar  var mı? Doğum evi mi iyi devlet mi iyi yoksa özel mii çok  kararsız kaldım  doğum  evi dee  devlet  ama.
Gebelik haftası 33+4

2 Cevap

0 oy
7 Temmuz 2021 (184 puan) cevapladı
Bende merak ettim
-Reklam-
0 oy
7 Temmuz 2021 (1,572 puan) cevapladı
Hangi doğum evi yakacık mi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 741 göst.
12 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Sumeyra1989 (59 puan) sordu
0 oy
1 cevap 158 göst.
28 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde RAbiaaktann (51 puan) sordu
0 oy
2 cevap 504 göst.
17 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Melis manan (136 puan) sordu

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...