0 oy
522 göst.
7 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (375 puan) sordu
Bugün son kontrolüm vardı. Aslında 14 temmuz Çarşamba günü doğuma gircektim ama NST de ara ara sancı kasılma başlamış. Dr.bu bebek gününü bekler demişti bugün beklemicek dedi. Cumartesi tekrar NST ye giriyorum doğuma alabilir olmazsa pazartesi kesin Alicam dedi . Bugüne kadar hiç hissetmedim ne kasılma ne sancı Dr öyle diyince oğlumda içerde inadına sancı yapıyo sanki :)))))
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
7 Temmuz 2021 (372 puan) cevapladı
Ayy canım.benim...bende 14 temmuzda sezeryan olucam.kismetse.36+6yim.hic sancı agrım bişeyim yok .umarım.benim ki bekler gününü.seninkide Allah sağ salim kucağına almayı.nasip etsin
7 Temmuz 2021 (375 puan) yorumladı
Amin canım inşallah cümlemizin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,559 göst.
0 oy
7 cevap 795 göst.
27 Nisan 2022 Doğum kategorisinde Elifnurr35 (169 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,668 göst.
6 Aralık 2021 Doğum kategorisinde 93678 (242 puan) sordu
0 oy
4 cevap 808 göst.

1,512,435 soru

24,669,106 cevap

367,159 kullanıcı

...